نوشته شده توسط : vafa

1. مهارت شنا

شنا یک مهارت شگفت انگیز است زیرا نیمی تفریح ​​و نیمی بقا است. توانایی شنا تقریباً بیشترین فواید سلامتی را از هر نوع ورزش دارد.

چند دلیل خوب دیگر برای یادگیری شنا وجود دارد.مجله فرهنگی هنری

اول از همه شنا کاملترین ورزش در جهان است. تقریباً تمام ماهیچه های بدن شما را تمرین می دهد.

دوم این است که تمرین «تاثیری» نیست. در بیشتر انواع تمرینات هوازی، حرکت ثابت به معنای برخورد مداوم با زمین است. از سوی دیگر، شنا برای مفاصل و ماهیچه ها آسان است.

در نهایت، به دلیل آخرین دلیل، شنا و ورزش در آب بهترین تمرین "توانبخشی" برای هر زمانی است که در ورزش یا ورزش اولیه آسیب دیدید.

در این مواقع توانایی قابل قبول در شنا می تواند یک مزیت مهم باشد.

در حالت ایده آل، شما باید آماده باشید تا برای چند ساعت در اقیانوس شنا کنید، در حالی که منتظر نجات هستید، اما شنا کردن از وسط دریاچه یک هدف ثانویه مناسب است. از کوچک شروع کنید.

2. خوب بخوابید

خواب یکی از عوامل کلیدی سلامتی است که کمتر کسی به آن فکر می کند. وقتی به اندازه کافی نمی خوابید، هم بدن و هم ذهن شما آسیب می بینند. تفکر شما نامشخص است تصمیمات بد میگیری استرس و اضطراب شما افزایش می یابد که منجر به مجموعه ای از مشکلات پزشکی احتمالی می شود.

در حالی که یک خواب بد شبانه احتمالاً شما را نمی کشد، تأثیر تجمعی ماه ها کم خوابی مطمئناً می تواند منجر به اشتباه یا مشکل سلامتی شود که در واقع می تواند شما را بکشد.

بله، کم خوابی جای شوخی ندارد. در این پست گسترده نکات خواب، تقریباً هر روشی را که می توانید برای خواب بهتر استفاده کنید، توضیح دادم. اگر هیچ یک از این روش ها جواب نداد، ممکن است به طور جدی بخواهید با پزشک خود مشورت کنید، زیرا ممکن است آپنه خواب یا اختلال خواب دیگری داشته باشید.حل مشکل تماس تصویری

آپنه خواب وضعیتی است که در آن در برخی مواقع در طول شب تنفس قطع می شود. این منجر به خواب بسیار بی قرار می شود زیرا به ندرت به مرحله "خواب عمیق" می رسید که واقعاً بدن شما را تغذیه می کند.



:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vafa

1. از Focus Session برای افزایش بهره وری استفاده کنید

برنامه ساعت جدید ویندوز 11 دارای برگه Focus Sessions است. این ابزار یک ویژگی مفید متمرکز بر بهره وری است که می تواند به شما در ایجاد عادات دیجیتال سالم، تعیین اهداف روزانه و به چالش کشیدن خود کمک کند. هنگامی که برگه Focus Session را باز می کنید، یک تایمر فوکوس، گزارش پیشرفت روزانه خود و گزینه های همگام سازی لیست پخش Spotify و حساب Microsoft To-Do را مشاهده خواهید کرد.مجله خبری اینستاگرام

برای شروع جلسه تمرکز:

Win + S را فشار دهید تا نوار جستجو باز شود.

ساعت را تایپ کنید و برنامه را از لیست جستجو باز کنید.

در برنامه ساعت، برگه جلسه تمرکز را باز کنید.

در مرحله بعد، هدف روزانه خود را برای مطالعه یا کار در چند ساعت تعیین کنید. جلسه تمرکز به طور خودکار شامل چند وقفه پنج دقیقه ای هر 30 دقیقه می شود.

روی دکمه شروع جلسه تمرکز کلیک کنید و شروع به کار کنید تا زمانی که پنجره بازشو یادآور از شما بخواهد چند دقیقه استراحت کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مفید ویندوز 10، امکان انتخاب حالت های مختلف نمایش برای رابط کاربری است. برای تغییر رنگ هایی که در ویندوز و برنامه هایتان ظاهر می شوند، می توانید از حالت رنگ تیره، روشن و سفارشی انتخاب کنید.

برای فعال کردن حالت تاریک در ویندوز 11، به Settings > System > Personalization > Colors بروید. سپس، روی گزینه Choose your mode کلیک کنید و Dark را انتخاب کنید.

اگر اغلب تا پاسی از شب کار می‌کنید، می‌توانید از ویژگی Night Light در ویندوز 11 استفاده کنید. وقتی فعال باشد، با تغییر رنگ‌های گرم به عنوان فیلتر نور آبی عمل می‌کند. می توانید به Night Light در تنظیمات > سیستم > نمایشگر دسترسی داشته باشید.ساخت رایگان وبلاگ

با این نکات و ترفندهای ویندوز 11، بهینه سازی، سفارشی سازی و سازنده را انجام دهید

چه کاربر قدرتمندی باشید و چه سعی می کنید با ویندوز 11 آشنا شوید، این نکات و ترفندها به شما کمک می کند تا خود را با تغییرات سیستم عامل جدید سازگار کنید.

در حالی که برخی از ترفندها تنها انتقالی از ویندوز 10 هستند، نسخه جدید دارای مجموعه ای از ویژگی های بسیار خوب خود برای بهبود بیشتر تجربه است.



:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vafa

روز1: زمان اسلم

توپ اسلم پزشکی

این روز همه چیز در مورد اسلم مد توپ است. سنگین ترین توپ پزشکی را که می توانید کنترل کنید پیدا کنید و سعی کنید 50 ضربه محکم را در سریع ترین زمان ممکن بدست آورید. زمانی که به یک استراحت کوتاه نیاز دارید استراحت کنید، اما محدودیت زمانی 10 دقیقه است.لیست بهترین انیمیشن ها

روز 2: تخته های ضربه ای شانه 4

یا سعی کنید یک دور پیشرفت کنید، یا 10 دور مانند روزهای 5، 10 و 15 انجام دهید. اگر به نسخه کمی چالش برانگیزتر نیاز دارید، سعی کنید آنها را با یک صفحه وزن کوچک روی پشت خود انجام دهید. 45 برای شروع توصیه نمی شود، اما 10 یا 25 می تواند به شما کمک کند.

روز3: عشق بیشتر پایین شکم

در روز ششم، بالا بردن پاهای آویزان و کوهنوردان متقاطع را برای 100 تکرار انجام دادید. این بار، شما قرار است آنها را برای 150 تکرار انجام دهید. سوپرست زیر را پنج بار با حداقل استراحت بین ست ها اجرا کنید.

  • سوپرست: 5 ست
  • بلند کردن پاهای آویزان: 15 تکرار
  • کوهنورد متقاطع: 15 تکرار در هر طرف

روز 4: ابرقهرمان خودت باش

این روز همه چیز در مورد Pike to Superman است. 3 ست را برای هر تعداد تکرار که می توانید با یک دقیقه استراحت بین ست ها انجام دهید. اگر قبلا هرگز این حرکت را انجام نداده اید، به سادگی سعی کنید فرم را پایین بیاورید و زمانی که دیگر قادر به انجام تمرین نیستید، آن را متوقف کنید.

  • پایک به سوپرمن: 3 ست تا شکست

روز 5: دوباره زمان کرانچ

قرار است همان تمرینی را انجام دهید که در روز دوازدهم انجام دادید. یا به خودتان فشار بیاورید تا زمان بهتری داشته باشید، یا اگر آن را تمام نکردید، تمام تلاش خود را برای انجام کار این بار به کار بگیرید.

  • کرانچ چرخشی: 50 تکرار در کل
  • کرانچ معکوس: 50 تکرار در کل
 


:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vafa

تحقیق:

مطالعات نشان داده است که ما فقط می‌توانیم به مدت 20 دقیقه یا کمتر توجه کامل داشته باشیم. این تمام چیزی است که هیپوکامپ می تواند نگه دارد. و از آنجایی که هیپوکامپ بخش کلیدی مغز در هنگام یادگیری و حافظه است، این محدودیت باید رعایت شود و رعایت شود.شان مندز کیست؟

علیرغم این واقعیت که ما این را در 30 سال گذشته می دانیم، تعداد زیادی از مدرسان، معلمان و مربیان معتقدند که هرچه اطلاعات بیشتری در طول کلاس جمع آوری کنند، ارزش بیشتری برای دانش آموزان فراهم می کنند.

خود زبان‌آموزان فکر می‌کنند که در طول جلسات دو ساعته قبل از امتحان، کار عالی انجام می‌دهند، فقط پس از پایان امتحان، بیشتر چیزهایی را که یاد گرفته‌اند فراموش می‌کنند.

اعمالش کن

پس از 20 دقیقه توجه مداوم، باید زمانی را برای شادابی ذهنی اختصاص دهید. وقتی به تنهایی یاد می گیرید، این استراحت کوتاه می تواند به شکل بلند شدن، حرکات کششی و خوردن یک لیوان آب باشد. همچنین می توانید به بیرون از پنجره نگاه کنید تا ذهن خود را برای پنج دقیقه سرگردان کنید. همچنین می‌توانید فرمت یادگیری را تغییر دهید (مثلاً از خواندن به تماشای ویدیویی با موضوع مشابه تغییر دهید).

 

اگر در یک جلسه تمرین نشسته اید و نمی توانید از جای خود بلند شوید و حرکت کنید، گزینه جایگزین این است که برای یک دقیقه تمرین ذهنی خود را تنظیم کنید تا تایمر توجه خود را دوباره راه اندازی کنید.

قیاس ورزشگاه ذهنی را به خاطر بسپارید. دو ساعت متوالی به باشگاه نمی روید و ورزش نمی کنید، درست است؟ شما سقوط می کنید زیرا بدن شما برای شارژ شدن نیاز به استراحت دارد.

حدس بزن چی شده؟ مغز شما هم همینطور!

مرحله اقدام 3:

2-3 فعالیت کوتاهی را که می توانید در بین جلسات آموزشی انجام دهید، یادداشت کنید. آنها باید کوتاه باشند و به ذهن شما اجازه دهند که پس از انجام آنها بدون مشکل دوباره تمرکز کند. (بنابراین نه، تماشای یک ویدیوی گربه در یوتیوب انتخاب خوبی نیست.)

 


:: برچسب‌ها: را ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vafa

دلیل شماره 1: فرزند شما احساس می کند مجبور به انجام کار یا فعالیت است.

کودکان (و بزرگسالان نیز!) دوست ندارند مجبور به انجام کارها شوند.

بنابراین وقت خود را برای وادار کردن آنها به رفتار خاصی تلف نکنید. آنها در نهایت احساس ناامیدی خواهند کرد و شما نیز همینطور.تبدیل وویس ب متن

در عوض، با تأکید بر پاداشی که پس از اتمام کار به فرزندانتان می‌رسد، انگیزه دهید: «وقتی تکالیف خود را تمام کردید، می‌توانید نیم ساعت تلویزیون تماشا کنید».

علاوه بر این، تا جایی که می توانید به فرزندان خود گزینه هایی را پیشنهاد دهید، به عنوان مثال، "آیا می خواهید زباله ها را الان بیرون بیاورید یا بعد از شام؟"

دلیل شماره 2: فرزند شما تحت تأثیر منفی همسالان است.

نفوذ

پسرت شروع میکنه به فحش دادن یا خبری دریافت می کنید که دخترتان همکلاسی هایش را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

فکر می‌کنید «این شبیه آنها نیست» و احتمالاً اینطور نیست. به احتمال زیاد، آنها تحت تأثیر اطرافیان خود هستند.

وقتی به موضوعی که در دست دارید می پردازید، عجولانه نتیجه گیری نکنید و خیلی عجله نکنید که تنبیه کنید.

در عوض، با آرامش با فرزندان خود صحبت کنید و دیدگاه آنها را درک کنید.

آنها را وادار کنید تا در مورد اعمال خود فکر کنند و به آنها کمک کنید تا در مورد ارزش ها و اصولی که می خواهند با آنها زندگی کنند فکر کنند.

دلیل شماره 3: فرزند شما افسرده است.

اگر علائم غیرعادی مانند خستگی، از دست دادن اشتها، تحریک پذیری یا کناره گیری اجتماعی را در کودک خود مشاهده کرده اید، ممکن است افسرده باشد.

اگر این توصیف فرزند شماست، فوراً از متخصص کمک بگیرید.

هر چه بیشتر منتظر بمانید، احتمال اینکه اوضاع از کنترل خارج شود بیشتر می شود.

دلیل 4: فرزند شما ناتوانی یادگیری دارد.

در برخی موارد، موضوع تنبلی نیست.

برخی از کودکان از ناتوانی های یادگیری رنج می برند که آنها را از درک یا حفظ اطلاعات باز می دارد.

آنها ممکن است با گرامر و ریاضیات اولیه مشکل داشته باشند یا به خاطر سپردن معادلات ساده برایشان سخت باشد.خبر وآموزش

در سال های اخیر، تشخیص بیش از حد ناتوانی های یادگیری مانند ADHD وجود دارد. اما اگر شدیداً شک دارید که فرزندتان ناتوانی یادگیری دارد، با مدرسه در مورد انجام ارزیابی صحبت کنید.

اگر معلوم شد که فرزند شما ناتوانی یادگیری دارد، می‌توانید با معلمان کار کنید تا برنامه‌ای برای عمل تهیه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vafa

1. برای کاری که به خوبی انجام داده اید به خود پاداش دهید

تصدیق موفقیتی که به دست آورده‌ایم و به‌خاطر کاری که به خوبی انجام داده‌ایم تبریک می‌گوییم، بخش مهمی از یادگیری است، زیرا بر اعتماد به نفس ما و در نتیجه یادگیری تأثیر مثبت می‌گذارد. اگر بدانیم چگونه برای یک کار/هدف به خوبی انجام شده به خود پاداش دهیم، تأثیر مثبتی بر رویکرد ما به یادگیری به طور کلی خواهد داشت و یادگیری هر چیز جدید آسان تر از یادگیری قبلی خواهد بود.

در هنگام یادگیری با خود منضبط و سخت گیر باشید، اما پس از انجام یک کار به خود افتخار کنید، زیرا اینگونه است که یادگیری از کار خسته کننده ای که آن را تا آخرین لحظه به تعویق می اندازد متوقف می کند و به چالشی تبدیل می شود که با کمال میل با آن روبرو می شوید. راهی برای توسعه توانایی های شناختی و اعتماد به نفس خود برای برخی از چالش های آینده.مهم ترین اخبار اخیر

2. دسته ای موضوعات مطالعه مشابه

اگرچه تمرکز یک مهارت عالی برای کمک به مطالعه شما است، اما اگر برای مدت طولانی روی یک موضوع تمرکز کنید، به راحتی می توانید فرسوده شوید. از سوی دیگر، پریدن بین موضوعات کاملاً متفاوت، استفاده ناکارآمد از مغز است.

سعی کنید موضوعات و فعالیت‌هایی را که کاملاً مرتبط هستند، مانند واژگان و خواندن، یا جبر و امور مالی، دسته‌بندی کنید. حتی ممکن است بخواهید یک برنامه ترم را با موضوعات اصلی یکسان سازماندهی کنید.

وقتی بین موضوعات مرتبط جابجا می‌شوید، مغز شما به طور موثری از همان مجموعه مهارت‌ها استفاده می‌کند و از خستگی ذهنی جلوگیری می‌کند. هنگامی که با یک سوژه شروع به برخورد به دیوار کردید، کمی استراحت کنید و روی سوژه دیگر تمرکز کنید و می‌توانید فراتر از آنچه انتظار داشتید پیش بروید.پیشگیری و درمان

همچنین متوجه خواهید شد که مغز شما وقتی موضوعات مختلف مرتبط هستند، ارتباطات جالبی بین موضوعات مختلف ایجاد می کند و درک شما را سرعت می بخشد.

3.بنابراین اکنون روی توانایی خود در حفظ اطلاعات تمرکز کنید…

و شما به خوبی آماده خواهید بود که در رسیدن به اهداف خود نه تنها در مدرسه بلکه بسیار فراتر از آن سریعتر پیشرفت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vafa

. اشتباهات اشکالی ندارد - تا زمانی که از آنها درس بگیرید

بسیار مهم است که حافظه خود را آزمایش کنید. اما واقعاً مهم نیست که برای هر تلاش چند ثانیه وقت می گذارید. این یافته از مطالعه ای در سال 2016 توسط کورنل و دیگران بدست آمده است. کورنل اضافه می‌کند، اما رفتن به مرحله بعدی مهم است: بررسی کنید که آیا حق با شماست. سپس روی اشتباه خود تمرکز کنید.آرایشگری بهداشتی شخصی

او می‌گوید: «اگر متوجه نشدید که پاسخ چیست، به نوعی زمان خود را تلف می‌کنید. از طرف دیگر، بررسی پاسخ ها می تواند زمان مطالعه شما را کارآمدتر کند. سپس می توانید روی جایی که به بیشترین کمک نیاز دارید تمرکز کنید.

استوارت فایرستاین استدلال می‌کند که اشتباه کردن می‌تواند چیز خوبی باشد. یک زیست شناس دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک، او در واقع این کتاب را بر روی آن نوشت. نامش شکست: چرا علم اینقدر موفق است. او استدلال می کند که اشتباهات در واقع کلید اصلی یادگیری هستند.

نکته طلایی: با خودتان مهربان باشید

سعی کنید به یک روال معمول پایبند باشید. و به اندازه کافی بخوابید - نه فقط شب قبل از آزمایش، بلکه هفته ها یا ماه ها متوالی. نبل می گوید: «این چیزها واقعاً برای یادگیری مهم هستند. او می گوید که ورزش نیز کمک می کند.

او اضافه می کند که اگر همه اینها زیاد به نظر می رسد، استرس نداشته باشید. اگر چیزهای زیادی جدید به نظر می رسد، سعی کنید هر هفته یا دو هفته فقط یک مهارت مطالعه جدید اضافه کنید. یا حداقل جلسات مطالعه خود را خالی کنید و برای چند ماه اول تمرین بازیابی کنید. با تمرین بیشتر، می توانید مهارت های بیشتری اضافه کنید. و اگر به کمک نیاز دارید، بپرسید.

در نهایت، اگر برای پیروی از توصیه‌های بالا مشکل دارید (مثل اینکه نمی‌توانید زمان را پیگیری کنید یا برایتان سخت است که فقط بنشینید و روی کار خود تمرکز کنید)، ممکن است یک بیماری تشخیص داده نشده مانند ADHD داشته باشید. برای فهمیدن این موضوع، با پزشک خود مشورت کنید. خبر خوب: ممکن است قابل درمان باشد.اخبار پزشکی،سیاسی،آموزشی و ...

انجام تکالیف مدرسه در طول یک بیماری همه گیر در بهترین حالت وضعیت سختی است. اما به یاد داشته باشید که معلمان و همکلاسی های شما نیز با چالش هایی روبرو هستند. آنها نیز مانند شما ترس ها، نگرانی ها و سوالاتی دارند. مایل باشید کمی آنها را شل کنید. و همچنین با خود مهربان باشید. از این گذشته، کورنل می گوید: "ما همه با هم در این موضوع هستیم."

وقفه‌های ورزشی را نیز در برنامه مطالعه خود قرار دهید.



:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vafa

وقتی روی بهبود خود تمرکز می کنید، این قدرت را دارید که زندگی خود را متحول کنید. چه بخواهید وضعیت مالی، سطح سلامتی یا جنبه دیگری از زندگی خود را تغییر دهید، این ایده های خودسازی می تواند به شما در دستیابی به ارتفاعات جدید کمک کند.

قبل از اینکه به این نکات مهم برای بهبود خود بپردازیم، بیایید در مورد اینکه چرا باید برای بهبود خود تلاش کنید بحث کنیم!

چرا ارتقای خود مهم است؟

بنابراین، این احتمال وجود دارد که شما نخواهید در تمام زندگی خود دقیقاً همان جایی که هستید بمانید. اگر مانند اکثر مردم هستید، می خواهید زندگی بهتری برای خود بسازید. حتی اگر زندگی بسیار خوبی داشته باشید، ممکن است احساس کنید که جایی برای پیشرفت وجود دارد.

از طریق بهبود خود، شما این فرصت را دارید که سبک زندگی سالم تری ایجاد کنید و حس خودآگاهی را افزایش دهید. علاوه بر این، ممکن است متوجه شوید که مهارت های حل مسئله بهتری ایجاد می کنید، که می تواند شما را با تغییرات آینده سازگارتر کند.آموزش خوشنویسی با خودکار

  1. 1.  یک شریک پاسخگو پیدا کنید

همانطور که به اهداف خود می رسید، حفظ انگیزه می تواند دشوار باشد. یک شریک مسئولیت پذیر فردی عالی است که به شما کمک می کند تا به اهداف خود پایبند باشید. چه بخواهید بیشتر به باشگاه بروید یا کسب و کار خود را بسازید، شخصی را با هدفی مشابه پیدا کنید. پاسخگو نگه داشتن یکدیگر در قبال برنامه های خودسازی می تواند به شما کمک کند تا راحت تر به آن پایبند باشید.

  1. 2.  روی اهداف مالی خود کار کنید (یکی از بهترین ایده های خودسازی برای کمک به ایجاد ثروت)

یکی از مولدترین ایده های بهبود خود این است که روی اهداف مالی خود کار کنید. اگر دائماً نگران امور مالی خود هستید، لذت بردن کامل از زندگی ممکن است دشوار باشد. به عنوان مثال، نگاه کردن به روز پرداخت بعدی با وجود یک چک حقوقی به چک می تواند دشوار باشد.طراحی چهره

با این نگرش، یافتن انگیزه برای بهبود زندگی خود در زمینه های دیگر می تواند چالش بزرگی باشد. برای اینکه مسئولیت زندگی خود را به دست بگیرید، باید امور مالی خود را در مسیر درست قرار دهید.

در غیر این صورت، یک اورژانس مالی جزئی می تواند کل سبک زندگی شما را از مسیر خارج کند. چند هدفی که ممکن است به شما در شروع کار کمک کند عبارتند از: شکستن چرخه چک دستمزد به چک، پس انداز برای خانه اول خود و ایجاد صندوق بازنشستگی.

اقدام کنید و اهداف مالی خود را به واقعیت تبدیل کنید. این ممکن است شامل کاهش هزینه‌هایتان، ایجاد بودجه یا حتی انجام یک کار جانبی باشد. برای رسیدن به اهداف مالی خود هر کاری که لازم است انجام دهید.



:: برچسب‌ها: زندگی،ارتقا ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vafa

تغییرات کوچک در غذایی که می خورید می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

تغذیه سالم نباید کار سختی باشد. تغییرات کوچک در غذایی که انتخاب می کنید، روش طبخ و نحوه غذا خوردن می تواند تفاوت واقعی ایجاد کند.

فیونا هانتر، متخصص تغذیه، به مناسبت جشن صدمین سالگرد Good Housekeeping، 100 نکته سریع و ساده را گردآوری کرده است - از مبادله هوشمند و روش‌های جدید برای تهیه و طبخ غذا گرفته تا وسایل هوشمندانه آشپزخانه - که خوردن یک تکه کیک را سالم‌تر می‌کند.

  یک فشار لیمو اضافه کنید

غذاهای اسیدی مانند لیمو باعث کاهش شاخص گلیسمی (GI) ماکارونی و برنج می شود که تبدیل نشاسته به قند را کند می کند.قرص دیانابول

 . سیر: له کنید، قاچ نکنید

هر چه بیشتر به دیواره سلولی سیر (و پیاز) آسیب برسانید، مواد شیمیایی گیاهی ضد انعقاد سولفور - که به کاهش خطر بیماری قلبی و سکته کمک می کند - آزاد می کنید، به همین دلیل است که له کردن بهتر از بریدن است. استراحت دادن به سیر له شده به مدت 15 دقیقه قبل از استفاده، سطح آن را حتی بیشتر افزایش می دهد.

دور از چشم، دور از ذهن

شیرینی‌ها و بیسکویت‌ها را پنهان کنید (یا بهتر است آن‌ها را نخرید). مطالعات نشان می دهد که اگر قوطی بیسکویت یا خوراکی های «شیطان» را در جایی که می توانید ببینید، نگه دارید، احتمال تسلیم شدن شما بیشتر است.عرق بوقناق



:: برچسب‌ها: تغذیه،سالم،غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vafa

 

چگونگی ایجاد انگیزه و ماندن در این راه یکی از مهم ترین بخش های فرآیند سازماندهی است، و در اینجا برخی از بهترین نکات من برای کمک به بالا نگه داشتن سطوح اشتیاق تا حد ممکن وجود دارد.

زمانی که هیجان شروع به انجام کاری از بین رفت، ادامه دادن آن کار بسیار سخت است.

انگیزه باید از درون شما رشد کند و تنها در این صورت است که می توانید به پتانسیل کامل خود برسید.جملات تسلیت

بدون درک خود برای سازماندهی، ممکن است بهترین نیت های دنیا را داشته باشید، اما نمی توانید به راحتی و با نگاه به راه خود ادامه دهید.

در مورد سال آینده فکر کنید:

چند نفر از ما برای سال جدید تصمیم گرفته‌ایم و تا پایان سال به گذشته نگاه کرده‌ایم و آرزو می‌کنیم که ای کاش آن را انجام می‌دادیم؟

فکر کردن به اینکه اگر کاری انجام شود یا انجام نشود چند ماه دیگر چه احساسی خواهید داشت ممکن است تمام انگیزه شما باشد!فنگ شویی ثروت

بنابراین، چگونه انگیزه خود را حفظ می کنید؟



:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1400 | نظرات ()