نوشته شده توسط : vafa

تحقیق:

مطالعات نشان داده است که ما فقط می‌توانیم به مدت 20 دقیقه یا کمتر توجه کامل داشته باشیم. این تمام چیزی است که هیپوکامپ می تواند نگه دارد. و از آنجایی که هیپوکامپ بخش کلیدی مغز در هنگام یادگیری و حافظه است، این محدودیت باید رعایت شود و رعایت شود.شان مندز کیست؟

علیرغم این واقعیت که ما این را در 30 سال گذشته می دانیم، تعداد زیادی از مدرسان، معلمان و مربیان معتقدند که هرچه اطلاعات بیشتری در طول کلاس جمع آوری کنند، ارزش بیشتری برای دانش آموزان فراهم می کنند.

خود زبان‌آموزان فکر می‌کنند که در طول جلسات دو ساعته قبل از امتحان، کار عالی انجام می‌دهند، فقط پس از پایان امتحان، بیشتر چیزهایی را که یاد گرفته‌اند فراموش می‌کنند.

اعمالش کن

پس از 20 دقیقه توجه مداوم، باید زمانی را برای شادابی ذهنی اختصاص دهید. وقتی به تنهایی یاد می گیرید، این استراحت کوتاه می تواند به شکل بلند شدن، حرکات کششی و خوردن یک لیوان آب باشد. همچنین می توانید به بیرون از پنجره نگاه کنید تا ذهن خود را برای پنج دقیقه سرگردان کنید. همچنین می‌توانید فرمت یادگیری را تغییر دهید (مثلاً از خواندن به تماشای ویدیویی با موضوع مشابه تغییر دهید).

 

اگر در یک جلسه تمرین نشسته اید و نمی توانید از جای خود بلند شوید و حرکت کنید، گزینه جایگزین این است که برای یک دقیقه تمرین ذهنی خود را تنظیم کنید تا تایمر توجه خود را دوباره راه اندازی کنید.

قیاس ورزشگاه ذهنی را به خاطر بسپارید. دو ساعت متوالی به باشگاه نمی روید و ورزش نمی کنید، درست است؟ شما سقوط می کنید زیرا بدن شما برای شارژ شدن نیاز به استراحت دارد.

حدس بزن چی شده؟ مغز شما هم همینطور!

مرحله اقدام 3:

2-3 فعالیت کوتاهی را که می توانید در بین جلسات آموزشی انجام دهید، یادداشت کنید. آنها باید کوتاه باشند و به ذهن شما اجازه دهند که پس از انجام آنها بدون مشکل دوباره تمرکز کند. (بنابراین نه، تماشای یک ویدیوی گربه در یوتیوب انتخاب خوبی نیست.)

 


:: برچسب‌ها: را ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vafa

دلیل شماره 1: فرزند شما احساس می کند مجبور به انجام کار یا فعالیت است.

کودکان (و بزرگسالان نیز!) دوست ندارند مجبور به انجام کارها شوند.

بنابراین وقت خود را برای وادار کردن آنها به رفتار خاصی تلف نکنید. آنها در نهایت احساس ناامیدی خواهند کرد و شما نیز همینطور.تبدیل وویس ب متن

در عوض، با تأکید بر پاداشی که پس از اتمام کار به فرزندانتان می‌رسد، انگیزه دهید: «وقتی تکالیف خود را تمام کردید، می‌توانید نیم ساعت تلویزیون تماشا کنید».

علاوه بر این، تا جایی که می توانید به فرزندان خود گزینه هایی را پیشنهاد دهید، به عنوان مثال، "آیا می خواهید زباله ها را الان بیرون بیاورید یا بعد از شام؟"

دلیل شماره 2: فرزند شما تحت تأثیر منفی همسالان است.

نفوذ

پسرت شروع میکنه به فحش دادن یا خبری دریافت می کنید که دخترتان همکلاسی هایش را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

فکر می‌کنید «این شبیه آنها نیست» و احتمالاً اینطور نیست. به احتمال زیاد، آنها تحت تأثیر اطرافیان خود هستند.

وقتی به موضوعی که در دست دارید می پردازید، عجولانه نتیجه گیری نکنید و خیلی عجله نکنید که تنبیه کنید.

در عوض، با آرامش با فرزندان خود صحبت کنید و دیدگاه آنها را درک کنید.

آنها را وادار کنید تا در مورد اعمال خود فکر کنند و به آنها کمک کنید تا در مورد ارزش ها و اصولی که می خواهند با آنها زندگی کنند فکر کنند.

دلیل شماره 3: فرزند شما افسرده است.

اگر علائم غیرعادی مانند خستگی، از دست دادن اشتها، تحریک پذیری یا کناره گیری اجتماعی را در کودک خود مشاهده کرده اید، ممکن است افسرده باشد.

اگر این توصیف فرزند شماست، فوراً از متخصص کمک بگیرید.

هر چه بیشتر منتظر بمانید، احتمال اینکه اوضاع از کنترل خارج شود بیشتر می شود.

دلیل 4: فرزند شما ناتوانی یادگیری دارد.

در برخی موارد، موضوع تنبلی نیست.

برخی از کودکان از ناتوانی های یادگیری رنج می برند که آنها را از درک یا حفظ اطلاعات باز می دارد.

آنها ممکن است با گرامر و ریاضیات اولیه مشکل داشته باشند یا به خاطر سپردن معادلات ساده برایشان سخت باشد.خبر وآموزش

در سال های اخیر، تشخیص بیش از حد ناتوانی های یادگیری مانند ADHD وجود دارد. اما اگر شدیداً شک دارید که فرزندتان ناتوانی یادگیری دارد، با مدرسه در مورد انجام ارزیابی صحبت کنید.

اگر معلوم شد که فرزند شما ناتوانی یادگیری دارد، می‌توانید با معلمان کار کنید تا برنامه‌ای برای عمل تهیه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 تير 1401 | نظرات ()