نوشته شده توسط : vafa

1. مهارت شنا

شنا یک مهارت شگفت انگیز است زیرا نیمی تفریح ​​و نیمی بقا است. توانایی شنا تقریباً بیشترین فواید سلامتی را از هر نوع ورزش دارد.

چند دلیل خوب دیگر برای یادگیری شنا وجود دارد.مجله فرهنگی هنری

اول از همه شنا کاملترین ورزش در جهان است. تقریباً تمام ماهیچه های بدن شما را تمرین می دهد.

دوم این است که تمرین «تاثیری» نیست. در بیشتر انواع تمرینات هوازی، حرکت ثابت به معنای برخورد مداوم با زمین است. از سوی دیگر، شنا برای مفاصل و ماهیچه ها آسان است.

در نهایت، به دلیل آخرین دلیل، شنا و ورزش در آب بهترین تمرین "توانبخشی" برای هر زمانی است که در ورزش یا ورزش اولیه آسیب دیدید.

در این مواقع توانایی قابل قبول در شنا می تواند یک مزیت مهم باشد.

در حالت ایده آل، شما باید آماده باشید تا برای چند ساعت در اقیانوس شنا کنید، در حالی که منتظر نجات هستید، اما شنا کردن از وسط دریاچه یک هدف ثانویه مناسب است. از کوچک شروع کنید.

2. خوب بخوابید

خواب یکی از عوامل کلیدی سلامتی است که کمتر کسی به آن فکر می کند. وقتی به اندازه کافی نمی خوابید، هم بدن و هم ذهن شما آسیب می بینند. تفکر شما نامشخص است تصمیمات بد میگیری استرس و اضطراب شما افزایش می یابد که منجر به مجموعه ای از مشکلات پزشکی احتمالی می شود.

در حالی که یک خواب بد شبانه احتمالاً شما را نمی کشد، تأثیر تجمعی ماه ها کم خوابی مطمئناً می تواند منجر به اشتباه یا مشکل سلامتی شود که در واقع می تواند شما را بکشد.

بله، کم خوابی جای شوخی ندارد. در این پست گسترده نکات خواب، تقریباً هر روشی را که می توانید برای خواب بهتر استفاده کنید، توضیح دادم. اگر هیچ یک از این روش ها جواب نداد، ممکن است به طور جدی بخواهید با پزشک خود مشورت کنید، زیرا ممکن است آپنه خواب یا اختلال خواب دیگری داشته باشید.حل مشکل تماس تصویری

آپنه خواب وضعیتی است که در آن در برخی مواقع در طول شب تنفس قطع می شود. این منجر به خواب بسیار بی قرار می شود زیرا به ندرت به مرحله "خواب عمیق" می رسید که واقعاً بدن شما را تغذیه می کند.



:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهريور 1401 | نظرات ()