نوشته شده توسط : vafa

1. از Focus Session برای افزایش بهره وری استفاده کنید

برنامه ساعت جدید ویندوز 11 دارای برگه Focus Sessions است. این ابزار یک ویژگی مفید متمرکز بر بهره وری است که می تواند به شما در ایجاد عادات دیجیتال سالم، تعیین اهداف روزانه و به چالش کشیدن خود کمک کند. هنگامی که برگه Focus Session را باز می کنید، یک تایمر فوکوس، گزارش پیشرفت روزانه خود و گزینه های همگام سازی لیست پخش Spotify و حساب Microsoft To-Do را مشاهده خواهید کرد.مجله خبری اینستاگرام

برای شروع جلسه تمرکز:

Win + S را فشار دهید تا نوار جستجو باز شود.

ساعت را تایپ کنید و برنامه را از لیست جستجو باز کنید.

در برنامه ساعت، برگه جلسه تمرکز را باز کنید.

در مرحله بعد، هدف روزانه خود را برای مطالعه یا کار در چند ساعت تعیین کنید. جلسه تمرکز به طور خودکار شامل چند وقفه پنج دقیقه ای هر 30 دقیقه می شود.

روی دکمه شروع جلسه تمرکز کلیک کنید و شروع به کار کنید تا زمانی که پنجره بازشو یادآور از شما بخواهد چند دقیقه استراحت کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مفید ویندوز 10، امکان انتخاب حالت های مختلف نمایش برای رابط کاربری است. برای تغییر رنگ هایی که در ویندوز و برنامه هایتان ظاهر می شوند، می توانید از حالت رنگ تیره، روشن و سفارشی انتخاب کنید.

برای فعال کردن حالت تاریک در ویندوز 11، به Settings > System > Personalization > Colors بروید. سپس، روی گزینه Choose your mode کلیک کنید و Dark را انتخاب کنید.

اگر اغلب تا پاسی از شب کار می‌کنید، می‌توانید از ویژگی Night Light در ویندوز 11 استفاده کنید. وقتی فعال باشد، با تغییر رنگ‌های گرم به عنوان فیلتر نور آبی عمل می‌کند. می توانید به Night Light در تنظیمات > سیستم > نمایشگر دسترسی داشته باشید.ساخت رایگان وبلاگ

با این نکات و ترفندهای ویندوز 11، بهینه سازی، سفارشی سازی و سازنده را انجام دهید

چه کاربر قدرتمندی باشید و چه سعی می کنید با ویندوز 11 آشنا شوید، این نکات و ترفندها به شما کمک می کند تا خود را با تغییرات سیستم عامل جدید سازگار کنید.

در حالی که برخی از ترفندها تنها انتقالی از ویندوز 10 هستند، نسخه جدید دارای مجموعه ای از ویژگی های بسیار خوب خود برای بهبود بیشتر تجربه است.



:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vafa

روز1: زمان اسلم

توپ اسلم پزشکی

این روز همه چیز در مورد اسلم مد توپ است. سنگین ترین توپ پزشکی را که می توانید کنترل کنید پیدا کنید و سعی کنید 50 ضربه محکم را در سریع ترین زمان ممکن بدست آورید. زمانی که به یک استراحت کوتاه نیاز دارید استراحت کنید، اما محدودیت زمانی 10 دقیقه است.لیست بهترین انیمیشن ها

روز 2: تخته های ضربه ای شانه 4

یا سعی کنید یک دور پیشرفت کنید، یا 10 دور مانند روزهای 5، 10 و 15 انجام دهید. اگر به نسخه کمی چالش برانگیزتر نیاز دارید، سعی کنید آنها را با یک صفحه وزن کوچک روی پشت خود انجام دهید. 45 برای شروع توصیه نمی شود، اما 10 یا 25 می تواند به شما کمک کند.

روز3: عشق بیشتر پایین شکم

در روز ششم، بالا بردن پاهای آویزان و کوهنوردان متقاطع را برای 100 تکرار انجام دادید. این بار، شما قرار است آنها را برای 150 تکرار انجام دهید. سوپرست زیر را پنج بار با حداقل استراحت بین ست ها اجرا کنید.

  • سوپرست: 5 ست
  • بلند کردن پاهای آویزان: 15 تکرار
  • کوهنورد متقاطع: 15 تکرار در هر طرف

روز 4: ابرقهرمان خودت باش

این روز همه چیز در مورد Pike to Superman است. 3 ست را برای هر تعداد تکرار که می توانید با یک دقیقه استراحت بین ست ها انجام دهید. اگر قبلا هرگز این حرکت را انجام نداده اید، به سادگی سعی کنید فرم را پایین بیاورید و زمانی که دیگر قادر به انجام تمرین نیستید، آن را متوقف کنید.

  • پایک به سوپرمن: 3 ست تا شکست

روز 5: دوباره زمان کرانچ

قرار است همان تمرینی را انجام دهید که در روز دوازدهم انجام دادید. یا به خودتان فشار بیاورید تا زمان بهتری داشته باشید، یا اگر آن را تمام نکردید، تمام تلاش خود را برای انجام کار این بار به کار بگیرید.

  • کرانچ چرخشی: 50 تکرار در کل
  • کرانچ معکوس: 50 تکرار در کل
 


:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مرداد 1401 | نظرات ()